Jeg ER her altså….

Jeg kan nok ikke skryte på meg å være veldig aktiv i bloggen min…. Men kan jeg si at jeg bruker mer tiden på å sy? Det siste jeg har sydd er ett par vesker, som jeg virkelig, virkelig liker!!! Jeg kjøpte dette dragestoffet som er designet hos Majapuu fra byJila med tanke på akkurat denne vesken. Sydde to vesker samtidig, og lærer stadig at det er lurere å sy en først for så å sy en til, for nå gjorde jeg samme «feilen» med begge. Isteden for EN større lomme bak, så har begge fått tre…. Jaja, kan jo si at det er lurt kanskje? Majapuu-bak Her ser du vesken hvordan den er i bak med toppen lagt ned. Majapuu-inni God størrelse inni og en lomme som går tvers over det hele, delt i to. Ene lommen har også fått seg en magnetlås. Majapuu-utvendig-lomme Lommen i front har magnetlås. Majapuu Vesken i front, med en lomme mellom håndtakene. Senna-bak Her er da den jeg sydde ferdig først. Lekker kobberskai og GOTS-sertifisert bomull. Liker så godt den kombinasjonen av kobber og blå Senna-inni Inni er det blått stoff som er fra samme kolleksjon som ytterstoffet. Senna-side Her sett fra siden med lommen bak. Senna Slik ser den ut i front. Alt i alt er jeg fornøyd med vesken, men det er MYE jobb, mer enn hva man kan tro. Delene skal klippes ut, syes mange sømmer og det meste skal strykes med vlieselin i tillegg… Går fort noen timer med på jobben, men jeg liker å holde på med det. Utrolig artig å sy egne vesker. Den siste med kobberfarge selger jeg til en rimeligere pris, om du kunne tenke deg den. Nå må jeg kommer meg i jobbingen igjen, syingen venter!!

Legg igjen en kommentar

