Long time, no see

Det er liksom en liten stund siden sist jeg oppdaterte denne bloggen…. Men jeg HAR sydd masse, jeg har bare vært så kjip å ikke vise det her på bloggen.

I’ve been quite quiet for some months… To be honest, I have been a little bit tired about the blog, and haven’t decided what to to with it. And a Facebook-page and a web-shop have been taken quite a bit of my time… But, I’ll give it a try again 🙂
ballongferdHer har jeg laget en kjole etter mønster fra Heilt Spesiell & Jubel (du kan lese i bloggen til Heilt spesiell her) i et lekkert ballongstoff. Synes den ble ganske så frisk!
Den er laget i størrelse 3 år, og er også til salgs, om man skulle ønske seg en slik.

I’ve made this dress after a pattern from some Norwegian designers, i.e. Heilt spesiell, she has a blog you can read here. This one is made in size 3 years, and are for sale as well.

ElefantHer har jeg laget en Belinda-dress, og det er frøkna i hus som har valgt fargene. Jeg var litt redd for det gule, men jeg synes faktisk det funker. Stoff fra Hamburger Liebe og den er sydd i størrelse 4 år, og henger i skapet…

I’ve made a couple of this dress before, it’s a Belinda Dress from Go To Pattern. The colors and fabrics are completely my daughters choice, I was a little bit concerned about the yellow part, but it works.
The fabric are from Hamburger Liebe, size 4 T and hangs in my daughters closet, oh no, sorry, it’s in the laundry…

prinsesse

Så har jeg også laget noen vanlige langermede gensere. Denne er i et nydelig stoff fra Lillestoff, og jeg liker det så godt. Sydde to av disse og en er i skapet til jenta i hus.

Størrelse 4 år og stoffene er GOTS-sertifisert, og akkurat denne er til salgs.

A lovely sweater in GOTS-certificied fabric from Lillestof, and I LOVE it! This is size 4 years.

Legg igjen en kommentar

