Enda flere topper til damer

I går sydde jeg et skjørt med blomster og fugler på, og siden jeg bare hadde igjen nok til en topp så gjorde jeg ferdig det i dag. Greit å få unna litt av det lageret man har liggende…
(Det er en kjent sak mellom «oss syere» at vi har en del stoffer liggende på lager…)

Jeg fikk også sydd en topp i det utrolig lekre Flower Meadow stoffet fra Strømming, kjøpt hos Kjekk og søt for en tid tilbake. Jeg har også kjøpt det i gult, men der tror jeg skal bli til et skjørt eller noe.

Begge er til salgs i butikken min.

Nå tror jeg jammen jeg skal ta kveld og heller slappe av med litt strikking 🙂

Ha en strålende kveld alle!

Flower meadow cerise

Flower meadow cerise

Flower meadow cerise bak

Flower meadow cerise bak

fugler prod

Fugler

fugler bak

Fugler bak

fugler detalj

Fugler detalj

Legg igjen en kommentar

