Ikke bare ett skjørt, men flere!

Jeg har fått skjørtedilla!!
Det er jo så utrolig morsomt å sy skjørt, og det er så anvendelig til sommeren. Jeg har testet ut noen modeller her, med strikk og uten, så de varierer litt i størrelse. Ellers så kan jeg jo sy på ønsket mål på bestilling.

Her et et knippe av de skjørtene jeg har sydd de siste dagene, alle er i jersey, det vil si at de er tøyelig og er passende for mange ulike livvidder.

Noe stoff er handlet hos Kreativ, mens noe er kjøpt i Danmark, de alle er uansett gode kvalitetsstoffer.
Mønsteret er mitt eget.

Har DU lyst på et nytt skjørt nå til sommeren?
Jeg har noen ferdige i nettbutikken, og finner du ikke det du liker så kan du sende meg et vink, enten på mail, via Facebook eller kontaktskjema.

Ha en stråååålende dag!!

Magnolia skjørt

Magnolia skjørt

Oker skjørt

Oker skjørt

Oker skjørt, detalj nede

Oker skjørt, detalj nede

Oker skjørt, detalj

Oker skjørt, detalj

detalj stoff

Fugler

Fugler

Fugler detalj

Fugler detalj

Fugler bak

Fugler bak

Hexagon

Hexagon

Hexagon detalj

Hexagon detalj

Cerise og orange striper side

Cerise og orange striper side

Cerise og orange striper

Cerise og orange striper

Blå striper

Blå striper

Blå striper side

Blå striper side

Legg igjen en kommentar

