En ny milepæl er nådd!

Jeg har nå lagt inn 200 poster i bloggen min!! JOHO!

200 poster!

200 poster!

Og i den forbindelse gir jeg 20 % rabatt i nettbutikken min i dag, 12. juni 😀

Bruk koden «200 innlegg»

Vil bare si at jeg bestreber meg etter å yte service til kunder og har derfor 14 dagers åpent kjøp på ferdigstilte varer kjøpt i nettbutikken.
Bestilte varer kan også returneres, men da trekker jeg fra eventuelle kostnader jeg har hatt.

One thought on “En ny milepæl er nådd!

  1. Randi Stølan sier:

    Hei den strikkeveska var nydelig og jeg er en store dyreelsker .kunne du trykt enten med ugla eller hunder ?

Legg igjen en kommentar

