Carmen fra Mamu-design

For en tid tilbake så så jeg noen som sydde modellen Carmen fra Mamu-design og jeg virkelig likte den!
Så jeg kjøpte et RÅlekkert stoff fra Kreativ som var tiltenkt denne kjolen. Nå hadde det seg slik at jeg egentlig trengte liiiiitt mer stoff enn hva jeg hadde kjøpt så jeg måtte lage bue på toppen… Og jeg tror nå at den regelrett er for kort til kjole, men utmerket som tunika.

Problemet er bare at jeg ikke bruker tunikaer… Så nå er jeg i tenkeboksen om jeg skal selge den eller beholde, for jeg virkelig, virkelig liker stoffet!

Tenker…

Stoff fra Kreativ – Hilco Bon Isla
Mønster fra Mamu-design

Carmen erme

Carmen erme

Carmen fra siden

Carmen fra siden

Carmen

Carmen

2 thoughts on “Carmen fra Mamu-design

Legg igjen en kommentar

