Noen dager skulle man bare lagt seg…

Altså, hvor vanskelig skal det egentlig være?! Blæh!
Jeg skal altså sy noen skjørt… Greit nok. De skal være i jersey og jeg har livvidde og lengde. Fant da et mønster som var akkurat de målene jeg skulle ha så jeg trødde til. Klipte og sydde, men søren og… De var da så smale?!
Aaaaaaaah! De skal sys 2 sammen!! Så, jeg gjør nå da det, og hva skjer? Hjelpe meg, såååååååååå store?!
Sukk…
Og tror dere coveren min har vært grei i dag? Nåhneidu, jeg har visstnok en cover med PMS, for noen ganger er den bare regelrett uuuutrolig tullete, vanskelig og kranglete. Så sånn ble det med å legge opp alt jeg har sydd i dag. Så tanken min var at det kommer heldigvis en ny sydag i morgen, ja jøss liksom. Neida, her blir jeg forespurt om ekstravakt så der røyk den sydagen. Så nå må jeg sy til laaaaaangt på natt om dagene for å komme i mål
Pjuuuh…

Tightsen er til salgs her og er sydd i Hilco Bon Isla.
Kjolen er en prøvemodell av Carmen.
Skjørtene er sydd på bestilling, men noen av de kommer nok for salg.

Go to leggings

Go to leggings

Go to leggings, detalj av stoff

Go to leggings, detalj av stoff

Carmen erme

Carmen erme

Carmen fra siden

Carmen fra siden

Carmen

Carmen

Knebukse i frotte

Knebukse i frotte

test av grått skjørt

test av grått skjørt

test av gult skjørt

test av gult skjørt

test av magnolia

test av magnolia

Legg igjen en kommentar

