Kveldsjobbing / Working day and night

Mannen i huset var ute på jobb til sent på kveld, og da ble det mer jobbing på meg. Jeg fikk tegnet av noen mønstre til nye kjoler og topper, samt klippet ut flere slik at jeg i dag kan «hurtigsy». 😀

I går kveld fikk jeg også sydd ferdig noen små mapper som er kjekke å ha. Jeg har tidligere sydd de i teflonduk, men bomull fungerer også bra.
Mappene ligger til salgs i butikken min.

Men nå går timene! Jeg må ned og sy litt til 🙂

—-

Since my husband was working late yesterday, I found myself time to sew a couple of small pouches and they turned out quite well, if I may say so. And I spent the time to cut out some patterns and fabrics so I’m ready to sew and sew and sew today!

Enjoying life!

fjær prod

Uglefjær i sort/hvitt.

fjær med strikketøy

God plass til strikketøy og pinner inni.

fjær fra siden

Mappe med uglefjær sett fra siden.

ugler på en gren prod

Ugler på en gren

ugler på en gren inni

Det er grønt og skjønt inni mappen med ugler.

Legg igjen en kommentar

