Deilige sydager

Jeg er så glad i disse sydagene mine! Man får sydd litt på en dag, men på langt nær så mye som jeg hadde tenkt i utgangspunktet… Her om dagen så fikk jeg noe stoff med fotoprintet jersey fra Olivias, full av dinosaurer i flere varianter. En liten venn av meg ville ha, så jeg har sydd to til han, en langermet og en med korte ermer og en bukse, men den ligger halvferdig foran symaskinen… Bare den lille frøkna i hus sovner for kvelden så får jeg sydd litt til 🙂

Noen ønsket også litt større størresler, så jeg har her også sydd en variant i størrelse 8 år. Det som er det store minuset med slike størrelser er at de ser bare triste ut på hengeren men er for små til å ha på Prymadonnaen. Jeg får pønske ut noe lurt der, for dukke til alle størrelsene tror jeg ikke jeg skal koste på meg, de koster jo ganske mye hver og en av de…

Her er det jeg har ferdigstilt til nå i dag, noe av det ligger i butikken og noe er som sagt bestilt.

Dino prod

Raglangenser, dinosaurer, front.

Dino bak

Raglangenser str 8 år.

dino detalj

Detalj av raglan str 8 år.

dinosaur

Raglangenser med dinosaurer.

dinosaur bak

Raglangenser str 2 år, bak.

dinosaur detalj

Detalj av stoff.

dinosaurdetalj

Nærbilde av dinosaurstoff.

sort stjerne

Dinosaurgenser i str 6 år.

T-skjorte

T-skjorter med dinosaurer, str 6 år.

One thought on “Deilige sydager

Legg igjen en kommentar

