En søm her og en søm der

Jeg ser jeg rekker ikke over alt, så bloggen blir litt forsømt… Men jeg har fått oppdatert butikken min, så der ligger det mange produkter nå! 😀

I det siste har jeg fått sydd masse, og det er så utrolig herlig! Her er noe av det som jeg har fått ferdig i dag, 3 vesker og ett skjørt.

T-skjortemønsteret er Recess raglan fra See Kate Sew, jeg er utrolig fornøyd med den passformen på skjortene. Begge disse T-skjortene er sydd i behagelig økologisk jersey. Synes de ble skikkelig kule!

Vesken med de strikkende sauene er solgt, det ble ganske så populært det stoffet så jeg må se om jeg får tak i mer for jeg er helt fri nå. De er så gode til strikketøyet, siden de er så rommelige.

Men nå venter symaskinene mine på meg, jeg har noen bestillinger jeg må få unnagjort før jeg reiser bort noen dager.

Ha en strålende 17.mai!!

jungel prod

T-skjorte med motiv fra jungelen.

jungel detalj dyr

Detalj av T-skjorte med dyr fra jungelen.

jungel detalj

Detalj av halslinning og dyr.

sau

Veske med trykte sauer.

IMG_7782

Strikkeveske, lommer.

skjørt

Skjørt i str 9/10 år.

skjørt detalj

Detalj av stoff på skjørt.

skjørt nede

Detalj av kanten med kroklisse.

skog front

Veske med skogsmønster.

skog

Veske med skogsmotiv.

skog ytterlomme

Magnelukning i front.

skog lomme

Skogsmønster lommer.

tigre prod

T-skjorte med tigre.

tiger bak

T-skjorte med tigre, bak.

tiger detalj

T-skjorte med tigre, detalj.

øyenstikker prod

The best is yet to come, front.

øyenstikker bak

Veske med øyenstikkere, baksiden.

øyenstikker lomme

Veske innvendig.

Legg igjen en kommentar

