Litt sommersøm

Jeg har i dag sydd to varianter av Signature Dress, men i motsetning til i går hadde jeg strikk i livet på disse, samt at jeg har brukt kontraststoff på ermene. Vurderte også varianten med å ha utenpålommer, men jeg er ikke heeelt sikker på om jeg kanskje synes det ble for mye, så jeg overlater en slik vurdering til den som eventuelt vil kjøpe en slik.

Variantene her er korte kjoler, og det stoffet fra Lillestoff er bare helt nydelig, synes jeg. Godt fornøyd med, hittil, dagens innsats.

Så sydde jeg en T-skjorte i jersey, designet i Finland, som jeg synes er kult. De gule stjernene synes jeg lettet hele T-skjorten.

Mønsteret er fra See Kate Sew.

Alt er til salgs i min nettbutikk.

—-

I’ve sewn two Signature Dresses today, and added rubber band inside. My originally plan was to also add some pockets, but after they’re finished I’m not so sure after all, it might get too much?

The pattern is from Go to patterns.

And I1ve sewn a T-shirt in jersey, designed in Finland, and the pattern here is from See Kate Sew.

orange prikk prod

Signature Dress 4 år.

blåprikk prod

Signature Dress str 6 år.

karkkas prod

Recess, str 4 år.

Legg igjen en kommentar

