Gratulerer!

Jeg har tidligere bedt om å få formeninger angående produkter, og i den forbindelse så gir jeg bort et valgfritt produkt i nettbutikken min.

Det var 11 som svarte:

  1. Trinje
  2. May-Rita
  3. Ingvild
  4. Nina
  5. Anne Lill
  6. Trine
  7. Ingvild L
  8. Marianne
  9. Heidi
  10. Ingjerd
  11. Sigrid

Når jeg bruker en tallgenerator, så gir den meg svaret at det er nummer 7 som trekkes ut til å få et gratis produkt.

Random generator

 

Gratulerer!! Jeg sender deg en rabattkupong per mail, den er gyldig i ett år fremover.

Tusen takk for alle innspill fra alle sammen, gull verdt!!

Legg igjen en kommentar

