Sydag

I dag har jeg endelig fått sydd flere av de tunikaene og kjolene jeg klipte før påske…
Laget to stykker av terne/svanestoffet, og tre av skogsstoffet.

Jeg virkelig digger disse stoffene! Jeg har sydd av begge til frøkna her i hus tidligere og jeg synes stoffet holder seg godt i bruk til tross for at det er litt tynnere enn mye annet jersey, og et stort pluss at man slipper å stryke de, men jeg henger de opp til tørk og bruker ikke tørketrommel.

Mønsteret som er brukt her er ulike varianter av Signature Dress av Andrea Pannell og stoffet kan kjøpes hos Olivias.

Alt er til salgs i nettbutikken min.

—-

I finally got the opportunity to sew today! I cut these before Eastern, but haven’t had the time to sew.

I’ve used the Signature Dress pattern from Andrea Pannell, and the fabric can be bought from Olivias.

svane prod

Tunika med svaner, størrelse 3 år.

Tunika med svaner, bak, størrelse 3 år.

Tunika med svaner, bak, størrelse 3 år.

Tunika/kort kjole med terner, størrelse 4 år.

Tunika/kort kjole med terner, størrelse 4 år.

Tunika/kort kjole med terner, bak, størrelse 4 år.

Tunika/kort kjole med terner, bak, størrelse 4 år.

Tunika/kort kjole med ribb og korte ermer, størrelse 4 år.

Tunika/kort kjole med ribb og korte ermer, størrelse 4 år.

Tunika/kort kjole med korte ermer, størrelse 4 år.

Tunika/kort kjole med korte ermer, størrelse 4 år.

Kort kjole, størrelse 6 år.

Kort kjole, størrelse 6 år.

Kort kjole, bak, størrelse 6 år.

Kort kjole, bak, størrelse 6 år.

Legg igjen en kommentar

