Kopi!

Jeg fikk forespørsel om jeg kunne lage en ny tunika ut fra en gammel, og det er jo noe jeg ikke har gjort før så det måtte jo testes.

Vi ble enige om stoff, og i dag fikk jeg endelig tid til å gjøre det. Forhåpentligvis så passer den også, for de reiser på ferie om bare ett par dager.

Eget mønster og stoff fra Stoff og stil.

Edit: Toppen passet helt perfekt ifølge mottaker, heldigvis! Og jeg blir så glad når utfallet er slik 🙂

—-

I tried to make a new top using the old one as a template. It turned out quite well, I hope. Hopefully it also fits her! 🙂

20140414-212047.jpg

Utgangspunktet.

Testmodell

Testmodell

Ferdig tunika.

Ferdig tunika.

Tunika sett fra siden.

Tunika sett fra siden.

Detalj av stoff.

Detalj av stoff.

Utgangspunktet.

Utgangspunktet.

Ferdig tunika.

Ferdig tunika.

Legg igjen en kommentar

