Jeg undres

Jeg tenker mye om dagen… Eller, jeg har alltid gjort det, men jeg innser at jeg ikke kan tenke alene alltid, for jeg har bare mine egne svar og ikke andres 🙂

Det jeg lurer på er hva du ønsker deg? Vil det være mest aktuelt å bestille etter ønsket størrelse, eller er det å kjøpe noe som er ferdig bedre? Ønsker man barneklær eller til voksne? Eller er det mest ting og tang, ala toalettmapper, vesker, tepper, putetrekk og slikt man vil ha?
Innspill ønskes 🙂

Har du noen tanker og innspill?
Del dem gjerne med meg på Facebooksiden min.

Den som legger igjen et innlegg på dette her på Facebook kan velge seg en valgfritt vare av de ferdige produktene jeg har i butikken min: http://madbyhay.no/butikk/

Lar det gå til 22.april 2014.

Tusen takk! 

One thought on “Jeg undres

  1. Tilbaketråkk: Gratulerer! |

Legg igjen en kommentar

