Fields

Jeg kjøpte dette flotte stoffet fra Znok hos Olivias for en tid tilbake fordi jeg synes det var så innmari lekkert. Planen var egentlig å sy meg en kjole, men ble litt redd for at det muuuligens ville bli litt for voldsomt, så det ble en topp istedenfor.

Kjekt å sy i økologiske stoffer også til en selv. Jeg har her tatt utgangspunktet i et mønster fra Jenny Hellström, og er fornøyd med resultatet selv om jeg opplever størrelsene som litt små (eller er det jeg som er blitt stor??).

—-

This top is sewn of a knit fabric from Znok, and the pattern is inspirationed from a pattern by Jenny Hellström. I really love the outcome!

 

20140325-210905.jpg

20140325-210912.jpg

20140325-210918.jpg

2 thoughts on “Fields

  1. Fine genseren og überkult stoff du har valgt! Jeg synes det er puffermene som gjør hele plagget. Jeg har også planer om å sy denne i det jeg tror er et litt spennende stoff 🙂

    • Helt enig. Nå glemte jeg å lage puffermer før jeg sydde, så det ble litt juksepuffermer her… Haha!
      Skal nok sy flere av lignende 🙂

Legg igjen en kommentar

