Ildflue / Summer night

For en tid tilbake så forhåndsbestilte jeg litt stoff fra Sarah Jane Studios hos The Fabric Stash, og de ankom her for ett par dager siden. Da jeg først så det så synes jeg de var så utrolig flotte, så jeg bare måtte ha litt av det. Jeg har her brukt mønsteret Sunshine Dress fra Shwin Design, et mønster jeg også har brukt tidligere. Synes kjolen ble veldig bra, og den sitter godt på.

Kjolen er i størrelse 3 år, og er til salgs her.

—-

I really, really love this fabric from Sarah Jane Studios! I bought it from The Fabric Stash and it arrived for a couple of days ago and I had to sew this Sunshine Dress from Shwin Design, a pattern I’ve sewn earlier.
The dress really made it!

20140321-210437.jpg

Kjole sett foran.

20140321-210447.jpg

Detalj av kjole og farge.

20140321-210453.jpg

Detalj av kjole og farge.

20140321-210459.jpg

Detalj av blonde i front.

20140321-210505.jpg

Lommer i kjolen.

20140321-210512.jpg

Front av kjole.

20140321-210520.jpg

Knapper bak.

20140321-210527.jpg

Baksiden.

2 thoughts on “Ildflue / Summer night

  1. Så var det denne nydelige kjolen, ja. Skjønner godt at du falt for stoffet 🙂 Jeg så ikke at kjolen hadde stikklommer før nå. Artig detalj som jeg tipper faller i smak hos småfrøknene.

    • Jeg liker egentlig lommer på kjoler, synes det blir pent jeg. Og jeg tipper at det finnes flere «hamstre» der ute, jeg finner hvertfall mye i lommene hos min frøken… Så, lommer er kjekt for henne, ikke like kjekt for vaskemaskinen…

Legg igjen en kommentar

