Garnbytte hos Wool rocks / Yarn switch at Wool Rocks

Til tider er jeg litt sen av meg, til mannen i husets store fortvilelse, men sant skal sies, som regel overholder jeg frister, og selvangivelsen er ofte innlevert i svært god tid.
Jeg meldte meg på garnbytte hos Wool rocks tidlig i måneden, og her er det jeg sender avgårde.
Til tidsfristen, som er i slutten av mars, men leeenge etter de andre, tror jeg.

Jeg håper det faller i smak 🙂

—-

Some times, just a few, I’m a little bit (fashionable) late, if you ask my husband.. Earlier this month I registered myself on a yarn switch at Wool Rocks. The idea back this is to send some yarn and something else to a secret person. It’s a really nice idea, because the most things than drops in my mailbox is bills…
I’m a little bit late this time, but keeping the time limit.

Hopefully the receiver like the present 🙂

20140320-223017.jpg

Liten strikkemappe med hull til garn.

20140320-223030.jpg

2 nøster med Sirdar babybamboo.

20140320-223038.jpg

Strikkemappe, garnnøster, oppskrift og litt te. Samt en holder for pinner, en test utfra et bilde tidligere.

2 thoughts on “Garnbytte hos Wool rocks / Yarn switch at Wool Rocks

Legg igjen en kommentar

