Helsinki

I helgen har vi som sagt vært i Helsinki, noe som var en forholdsvis kald fornøyelse. Spesielt siden jakken min hadde jeg lagt i kofferten min, og ved ankomst var det ingen koffert til oss… Skikkelig lurt, jeg vet!

Uansett, byen er flott! Det var overskyet og -10 på lørdag, men en isende vind gjorde at det føltes mye, mye kaldere, og da er det jo flaks at det finnes mange flotte butikker å gå i! Jeg greide å bruke flere timer på Eurokangas, som ligger ganske midt i byen. Utvalget er STORT, men det er ikke spesielt rimelig, etter min mening, men det er likevel morsomt å handle ting som ikke er like vanlig å se her i landet. Jeg hadde en søt og hyggelig jente som hjalp meg, takk!

I tillegg dro jeg innom på Marimekko og handlet noen meter stoff der og.

Sånn kan det gå…

—-

Visiting Helsinki was a cold pleasure, I’ve left my jacket in my luggage and it didn’t arrive… Luckily they do have jackets to buy in Helsinki too 😉 The city is really nice, and I’ll probably go visiting in summertime as well one time. Saturday it was about -10 degrees, but the icing cold wind made it feel much, much colder, so spending hours at Eurokangas seemed pretty nice.

20140203-124809.jpg

ISkaldt!

20140203-124717.jpg

Oversikt over deler av butikken.

20140203-124759.jpg

Disse bomullsstoffene var UTROLIG lekre, men dyre, så siden jeg ikke hadde noen planer med innkjøpene fikk dette ligge. Jeg angrer nok en dag på det…

20140203-124725.jpg

Flere ulike typer jersey i blå nyanser.

20140203-124656.jpg

Tynne lekre stoffer i flere farger.

20140203-124708.jpg

Noen jerseystoffer, og noen faste stoffer i rosatoner.

20140203-124734.jpg

Stoffer fra Amy Butler.

20140203-124741.jpg

Håndduk på rull?

20140203-124750.jpg

Collegestoff i kilospris.

Legg igjen en kommentar

