Gratulerer pappa

Verdens beste pappa fyller år i dag!
Gratulerer med dagen, jeg er utrolig takknemlig for at du er der!

For dere andre, mønsteret er Kollisjon av Tora Frøset, og strikket i anbefalt garn, Hifa 4-trådet Superwash. Garnet er litt grovere enn hva jeg er blitt vant med, og det deler seg litt men helt greit. Oppskriften derimot…. Den måtte jeg lese mange ganger og har og rukket opp flere ganger og jeg var litt i tvil noen ganger hva hun mente. Jeg er også sikker på at fellingen er feil, men den ble bra 🙂
Luen er helt svart.

My dad has birthday today!! Hurraaah!

I knitted this hat to him. The pattern is called Collision and Tora Frøset is the designer. I used suggested yarn, and it turn out quite nice. I had some trouble reading the pattern, but I believe it’s more of my knowledge and novice as a knitter than the pattern.

 

 

20140130-165641.jpg

Fremsiden.

20140130-165648.jpg

Detalj av luen.

20140130-165656.jpg

Riktig sorthet.

Legg igjen en kommentar

