I skogen / In the forest

Da jeg kikket i skapet til frøkna i dag, så fant jeg ingenting som kunne passe i dag. Så da passet det godt å sy en kjole og et par tights av et stoff jeg har hatt liggende litt. Jeg virkelig elsker dette stoffet, til tross for at det er litt tynt. Frøkna i huset ble godt fornøyd hun og.

Kjolen er The Anywhere Dress, og jeg har sydd den i str 4 år, men synes den er litt liten i størrelsen. Frøkna vår er fortsatt litt lita og bruker som regel 98/104 og det er litt romslig. Denne var litt tight, så neste gang skal jeg sy et nummer større og i et tykkere jerseystoff evt bruke litt vlieselin i halsen, dette krøllet seg litt men siden den skal forbli i huset så gjør det ikke noe.

Jeg sydde i tillegg et par Go To Leggings i sort denim jersey (som forøvrig er helt supermykt og deilig), de satt tight de og i str 4 år. De er ganske lang, men smalere enn hva jeg er vant til.

—-

I’ve made some clothes of Andrea Pannell, The Anywhere Dress and Go To Leggings. They turned out really nice, but the sizing seems a little bit smaller than what I’m used to.

20140123-180359.jpg

Foran

20140123-180406.jpg

Bak.

20140123-180415.jpg

In action.

Legg igjen en kommentar

