Øyenstikker / Dragonfly

Jeg virkelig liker denne vesken!

Fargekombinasjonene på denne ble så flotte! 🙂 Hovedstoffet er fra Stoff og stil, og det brune er fra Michael Miller. Nå er jeg dessverre helt tom for dette øyenstikkerstoffet, og ikke får jeg tak i mer heller. Det er synd, for det er mange som har likt det stoffet, ikke minst jeg selv.

Her har jeg sydd samme veske som tidligere, men ønsket var å ha glidelås i topp istedenfor magnetlås, og det er da ingen problem! Så får jeg se om den ble slik hun ønsket.

—-
I really love these totes!
And the colors of this one really made it. Fabrics from Stoff og Stil and Michael Miller.

20140122-133522.jpg

Fremsiden av vesken.

 

20140122-133530.jpg

Fremsiden av veske med glimt av foret.

20140122-133537.jpg

Lukket med glidelås.

20140122-133544.jpg

En stor lomme inni som er delt i to.

20140122-133551.jpg

Innvendig glidelåslomme.

20140122-133600.jpg

Frontlomme med magnetlås.

Legg igjen en kommentar

