Tyggegummi og Missoni / Chewing gum and Missoni

Da har jeg fått ferdig ett par plagg til. Genseren har et utrolig godt og mykt jerseystoff. Jeg har tidligere sydd en tunika til min datter i samme stoff, og det holder seg veldig fint i vask.

Jeg synes de er så kule disse pudlene!
Genseren er til salgs, str 2 år.

Så har jeg fullført et skjørt med skikkelig snurr! Selve skjørtet er i viskose og har en omkrets på 48 cm. Den totale lengden er 28 cm. Jeg vil tro det passer til en 3-4-åring.
Stoff fra Kreativ.

Skjørtet er til salgs.

I made a tunika for my daughter in the same fabric, and I love it! This is size 2.

And the skirt is made of Hilco Alima bought at Kreativ.

IMG_5671

Deilig jersey med ribbekanter.
Str 2 år.

IMG_5672

Detalj av genser.

IMG_5673

Snurreskjørt.

IMG_5674

Detalj, farge på snurreskjørt.

Legg igjen en kommentar

