Samme stoff, ulike uttrykk

Jeg har sydd to topper jeg er veldig fornøyd med, bare synd de ikke passet til meg…

Den første er en modell fra et gammelt Ottobreblad, og selv om jeg sydde litt feil så ble den ganske så bra. Jeg tenker jeg syr en til senere. Størrelse 40.

Den andre er en modell fra Onion, og jeg må si at den ikke satt pent over bysten hos meg. Den passer kanskje bedre til noen som har mindre byste? Om jeg skal sy den en gang til så må jeg justere slik at den sitter bedre på. Størrelse M.

Begge to er sydd i Hilco Creuse som er et viskosestoff med litt elastin i seg, og kjøpt hos Kreativ.

20131209-151120.jpg

Vannfalltopp

20131209-151130.jpg

Vannfalltopp, detalj av hals

20131209-151138.jpg

Vannfalltopp, bak

20131209-151153.jpg

Onion 5038

20131209-151202.jpg

Detalj og mer riktig farge.

Legg igjen en kommentar

