Vintercape

Jeg har testet ut et nytt mønster, nemlig en cape beregnet for jenter. Jeg har jo en som jeg har strikket til min egen frøken, og jeg synes cape er utrolig lettvint og greit. Til knapper har jeg, og min frøken på 3, brukt overtrekksknapper i samme stoff som foret.

Dette er en cape i størrelse 3/4 år og yttersiden er i ull, og foret er en knallcerise bomull med hvite prikker.
Mønsteret er fra Andrea Pannell.

Jeg synes ærlig talt resultatet ble bra jeg, og så får jeg håpe at og mottakeren av denne vil bli like fornøyd.

Bildene ble dessverre ikke like bra, det er jammen ikke lett å ta bilde av en mørkegrå cape når dagene ikke vil bli helt lyse… :/

20131204-140054.jpg

Cape med hette

20131204-140028.jpg

Hele capen.

20131204-140035.jpg

Knappene.

20131204-140044.jpg

Detaljbilde av knapper.

Legg igjen en kommentar

