Paint by number

Jeg fant dette stoffet rundt påsketider i år, så det og kjente jeg bare måtte ha det! Designeren er Erin Michael og serien heter Lush, jeg kjøpte mitt som sagt rundt påske, tror jeg, og jeg finner ikke tak i mer, men jeg kjøpte til denne vesken samt at jeg har en kjole i samme liggende.

For alle de som har vokst opp med Paint by Number så er dette et koselig gjensyn, etter min mening. Jeg husker selv jeg satt å malte masse på slike plater hvor ingen tilfeldigheter var «lov»…

Vesken her har fått et grått lekkert stoff, som jeg ikke husker hvor jeg kjøpte (skulle gjerne hatt mer!!) og foret med et bomullsstoff fra Michael Miller. Innvendig er det en liten glidelåslomme samt en større og hele vesken lukkes med glidelås.

Dette er vel den som til nå er min største personlige favoritt…

Veske med ytterlomme.

Fremsiden av vesken, samt ytterlomme.

Glidelåslukning samt lommer.

Glidelåslukning samt lommer.

Hele forsiden av vesken.

Hele forsiden av vesken.

Legg igjen en kommentar

