Lekker topp!

Denne ble jeg bare råfornøyd med!

Den er bare lekker på, men jeg får ikke til å få det skikkelig frem på bilder. Bilde av meg selv på badet skal jeg spare dere for.. 😉

Dette er nesten den samme som jeg har laget tidligere med lilla prikker, men jeg endret mye på mønsteret, smalnet skuldrene, mindre utringning, trangere mansjetter men har den like bred i livet. Modellen ble skikkelig bra og det blir posete ermer over mansjettene. Jeg digger det!

Den er sydd i et viskosestoff som har en del tekstur i seg, og jeg greier ikke helt bestemme meg for om fargen er petrolblå eller mer ren blå, utrolig stilig!

Skulle hatt den selv om det ikke var for at mamma ville ha den…

Mansjett.

Mansjett.

Lekker halskrave.

Lekker halskrave.

Antydning til puffermer.

Antydning til puffermer.

Legg igjen en kommentar

