Tyggegummiblåsende pudler

Ottobre kom i posten i dag og der var det en tunika som var litt fin, så den sydde jeg til frøkna. Jeg synes dette stoffet er så utrolig kult at jeg måtte sy noe til frøkna av det. I tillegg sydde jeg en tights som er i dongerijersey.

Jeg måtte bare ta et bilde nå i kveld, for jeg er sikker på at frøkna tar det på seg med en gang i morgen 🙂
Mønster fra Ottobre 9/13.

Tunika

Tunika


Tunika og tights

Tunika og tights


Detalj av stoff.

Detalj av stoff.

3 thoughts on “Tyggegummiblåsende pudler

    • Takk for det 🙂
      Enig i at stoffet er superkult! Kjøpte det fra Finland, mener jeg. Fant det plutselig en dag med målløs surfing, husker ikke akkurat hvor :/

Legg igjen en kommentar

