Enkel bestefartrøye

Jeg strikket en slik til frøkna mi i fjor, og var så fornøyd at jeg måtte strikke en til i år. Da i en størrelse større, selvsagt.
Garn: Pickles Merino Tweed i fargen Fjellblomst.
Str 3-4 år.
Oppskrift fra Pickles.

Bestefarstrøye, str 3-4.

Bestefarstrøye, str 3-4.

Bestefarstrøye, str 3-4.

Bestefarstrøye, str 3-4.

Jeg er veldig glad i denne, så jeg har strikket en i en nydelig grønnfarge, størrelse 2 år.
Garnet til Pickles er utrolig godt, men de krever håndvask. Det positive med det er at det ikke er så mye kjemikalier i garnet, og jeg må si at jeg har vasket dette garnet i maskinen, men det tover seg litt men ikke mye, samtidig så kan man ikke garantere at det går bra.

Kan kjøpes her.

Bestefarstrøye, str 2 år.

Bestefarstrøye, str 2 år.

Bestefarstrøye, str 2 år.

Bestefarstrøye, str 2 år.

Legg igjen en kommentar

