Mønstre og slikt

Dette er jo et lite dilemma, sånn på en måte. Jeg har enda ikke lært meg skikkelig å lage mønstre selv, men noen mønstre kan jeg redigere såpass mye på selv at jeg kan kalle det mitt eget. For meg er det viktig å være ærlig i det jeg gjør, jeg ønsker å kreditere de som har laget de mønstrene jeg bruker. Samtidig så bruker jeg mye tid på å finne mønstre som er gode og som jeg kan selge av, og det er ikke like morsomt å gi bort slik informasjon til alle. Litt dilemma det der, men til syvende og sist så tror jeg man får igjen for å dele informasjon så jeg kommer til å skrive opp her i bloggen min hvor jeg henter ulike mønstre.

Jeg har snakket med flere og fått godkjennelse til å selge produkter laget fra deres mønstre; Minikrea og Pickles har jeg fått lov å selge fra, og jeg har kjøpt lisens fra Made by Rae.

Så var det også sagt 🙂

2 thoughts on “Mønstre og slikt

  1. Charlotte Herland sier:

    Hei! Er det du spesielt som har fått tillatelse for å selge minikrea mønster – eller godtar de salg i liten skala? Takker for svar 🙂

    • Jeg spurte de på egne vegne og fikk tillatelse til å selge, men måtte følge med når de kom med eventuell lisens og da kjøpe det når det ble mulig.

Legg igjen en kommentar

