Litt ferdigstillelse…

Jeg har gjort ferdig litt i dag, ikke supre bilder da, men satser på litt bedre vær snart så jeg kan få fikset på akkurat det 🙂

Her er skjørtet som i mitt sinn skulle bli skikkelig, skikkelig kult, men som endte opp som bare helt ordinært. Litt morsomt med tekst på, men det mangler litt piff. Får tenke litt mer på det.

IMG_4158IMG_4157

Så har jeg gjort ferdig en genser med 3/4-dels erme i størrelse 8, samme sort som jeg feilsydde. Jeg er jo mest vant til å sy til de minste så jeg synes alt over 104 virker så stort, men jeg vil tro den passer fint 🙂

IMG_4161

Jeg har også fått sydd litt mer, men det har jeg enda ikke bilder av.

Legg igjen en kommentar

