Noen ganger…

Hoot hootDet er ikke alltid ting blir som det var tenkt… Jeg tenkte å lage et skjørt, som skulle bli så fint… Nå er jeg jammen ikke så sikker lengre.. Tenkte å ha noe fløyelsbånd på, men synes ikke at alternativene mine var så bra, så jeg må kanskje kjøpe noen andre? Jeg må si at jeg egentlig er litt overrasket over hvor mye tid det går med på å finne de rette stoffene som passer sammen. Tenk, alt det stoffet jeg har liggende så føler jeg titt og ofte at jeg ikke har noe som matcher!

Så, nå må man begynne å tenke litt utenfor boksen og, og se hvordan det går 🙂

Og skjørtet skal bli ferdig i dag 😉

band

Legg igjen en kommentar

