Hvor jeg syr…

Inntil nylig så brukte jeg gjesterommet som syrom, men det ble litt lite.. Nå har mannen i huset vært så grei at han synes det er ok at jeg har tatt en del av tv-stuen vår til syrom, samt at jeg har dertilhørende kjøkken som jeg bruker til klippe- og strykerom. Ønsket er å og få inn et lite sybord til der hvor jeg da kan ha coverlocken min. Det er bittelitt trangt med 3 maskiner på arbeidsplaten.

Men, slik ser det altså ut, ikke strøkent om dagen, men det er vel det som kalles kreativt kaos??
kreativt kaos

Legg igjen en kommentar

