Stoffer og slikt

stofferEtter at jeg begynte med å sy en del så ser jeg lekre stoffer overalt og selv om jeg har mye liggende så er det ikke fritt for at det blir handlet litt mer… Og det som er så skrekkelig rart er at jeg får mye, mye mer lyst til å sy av det nye enn det jeg allerede har. I går dumpet disse stoffene ned i postkassen, og jeg gleder meg til å sy noe av de!

Da jeg kom hjem fra ferie nå så hadde jeg flere meter stoff liggende og vente på meg, så jeg har egentlig nok, meeeeen likevel så mangler jeg det….

Og det….

Også det…

Og sånn går dagene.

2 thoughts on “Stoffer og slikt

Legg igjen en kommentar

