Og sånn kan det gå…

Jeg har tydeligvis ligget og tenkt i natt, for jeg våknet med hodet fullt av tanker om hvordan jeg burde gjøre ditt og hvordan jeg burde gjøre datt. Kort fortalt, jeg har tenkt å bruke denne siden som en blogg, så her vil man finne nær-, underveis- og sluttbilder.

Det hele for meg startet vel for ca 1 år siden da jeg sydde noen plagg til frøkna vår. Jeg har aldri drevet å sydd noe, men synes dette var moro! Så jeg sydde litt klær til henne og noen vesker/bærenett. Noen venninner har da blitt prakket på litt av hvert, jeg tror jeg er tilgitt for det. 😉

Men julen 2012 fikk jeg meg en overlock i gave fra mannen, samt penger til det samme fra pappa. Lite visste de vel at jeg da kom til å «forsvinne» inn i denne verdenen her (eller, var det kanskje det som var meningen??). For pengene fra pappa dro jeg en helg til Haugesund for å gå på overlockkurs. Jeg hadde nemlig blitt oppmerksom på dette gjennom et supert syforum jeg er med i, så jeg pakket og dro og hadde en fantastisk helg!

Så var det hjem for å øve, og øve, og øve, og jeg fikk så mange kommentarer på alt som var sydd og når en fremmed spurte meg «Selger du?» så tenkte jeg, ja, hvorfor ikke? Og dermed var det gjort. Navnet ble til etter en runde med ballkasting med venner, denne bloggen ble opprettet og i går lanserte jeg en (halvferdig) side på Facebook.

Så, her er jeg da, syr litt og selger noe av det og bare nyter livet og er utrolig takknemlig for alle positive tilbakemeldingene jeg får og for at jeg er så heldig at jeg har muligheten til å leve som jeg gjør.

 

Ha en flott dag alle sammen!

Legg igjen en kommentar

